21.12.2014 Pazar 01:04
BIST 100 83.574
USD 2,3145
EURO 2.8599
Altın 89,068
Hava Durumu YAĞMURLU
İSTANBUL: 9°C / 14°C


Yeşil Kahve Nedir? Yeşil Kahve Zayıflatırmı? Yeşil Kahve Çekirdeği Kullanımı

Yeşil Kahve Zayıflamak için kullanılan yeşil kahve Dr. Mehmet Öz'ün sağlık programında kilo problemi yaşayanlara zayıflamaları için tavsiye etmesiyle beraber bir hayli popüler olmuştur. Yeşil kahve Kafein maddesini...

Yeşil Kahve Nedir? Yeşil Kahve Zayıflatırmı? Yeşil Kahve Çekirdeği Kullanımı

Yeşil Kahve

Zayıflamak için kullanılan yeşil kahve Dr. Mehmet Öz'ün sağlık programında kilo problemi yaşayanlara zayıflamaları için tavsiye etmesiyle beraber bir hayli popüler olmuştur. Yeşil kahve Kafein maddesini doğal olarak içerir ve bu kafein metabolizmayı doğal şekilde hızlandıran en doğal maddedir. Yeşil kahve çekirdeği içerisindeki klorojenik asit sayesinde zayıflamak mümkün oluyor. Yeşil kahve normal Türk Kahvesi gibi hazırlanmaktadır. Hap veya Kapsül değil normal içilebilir kahve formundadır.

Yeşil Kahve Zayıflatıyor

Zayıflamak için ilaç kullanmaktan çekinenler için kahve formatında üretilmiş olan yeşil kahve fazla kilosu olanların imdadına yetişiyor. Son 5 yılda oldukça popüler olan yeşil kahve kullananların beğenisini kazanmış etkili bir zayıflama ürünüdür. Yediklerinizden vücudunuza geçen yağların vücut ihtiyacınız için fazla olan kısmı dışarı atar. Metabolizmanızı hızlandırarak daha çok enerji harcayıp stoklarınızdaki yağları yakmanızı sağlar.

Yeşil Kahve Faydaları

Yeşil kahve zayıflamak için en ideal üründür. Sağlıklı, kolay ve hızlı bir şekilde zayıflatır.

Metabolizmayı hızlandırır İştahınızı keser Daha zinde ve dinç kalmanızı sağlar Vücudunuzdaki stok yağları eritir Bağışıklık sistemini destekler Antioksidan zenginidir Tok Tutucu etkisi vardır Yeşil Kahve Nasıl Kullanılır?

Yeşil kahvenin kullanımı aynı Türk Kahvesi gibidir. Ateşte pişirilerek hazırlanır. 2 çay kaşığı bir finsan soğuk suya eklenir ve bir müddet pişirilir. Çok fazla kaynatmadan ocaktan alınır ve içilir. Afiyet olsun :)

Yeşil Kahvenin Zararları

Yeşil kahvenin bilinen bir zararı yoktur yalnız gün içerisinde 3 defadan fazla kullanımı tavsiye edilmez.

Orjinal Yeşil Kahve

Orjinal Yeşil kahve satan internet sitelerinden temin edebilirsiniz. Satın aldığınız ürünlerin faturalı olmasına kesinlikle dikkat ediniz. İnternette sahte ürün satışı yapan firmalar fatura göndermemektedir.

Yeşil kahvenin farkı

Yeşil kahve yorumları gayet olumlu olup diğer ürünlere kıyasla çok etkili bir üründür. Yeşil kahve diğer kahvelerden farklı olarak kavrulmamış çiğ haldedir. Normal kahve gibi işlem görmediği için diğer kahvelere göre daha sağlıklı ve daha faydalıdır.

TARİH:
19 Şubat 2014 - 18:55:38
Bu haber 92418 defa okundu


HABER VİDEO:
yeşil kahve nerede bulunur yeşil kahve kullanıcı yorumları yeşil kahve nasıl içilir yeşil kahve çekirdeği ile zayıflama yeşil kahve çekirdeği
HABER VİDEOSUNU İZLE
Yorumunuzu Yazın:

İsim Soyisim veya Rumuz Giriniz:

Yorum yazarken dilbilgisi kurallarına uygun yorum yazmaya dikkat ediniz...

Yorumlar:

19 Şubat 2014 - 23:29:20

süreyya
mehmet özüün programında izlemiştim gerçekten zayıflatıyormuş. Bende sipariş vereceğim

22 Şubat 2014 - 11:53:20

Nazire Filiz
Merhaba, bende yeşil kahve satın almak istiyorum. Arkadaşım internetten sipariş vermişti kullandı 1 ayda 5-6 kilo kadar verdi. Ama nerden sipariş verdiğiniz hatırlamıyor. Orjinal yeşil kahve nerden alabiliriz. Bilgisi olan varmı acaba?

23 Şubat 2014 - 12:14:28

Aytuğ
internetten alışveriş yaparken faturalı ürün almaya dikkat edin. Bir de bazı firmalar ürünlerine hologram koyuyor hologramlı olursa daha iyi olur ama en önemlisi faturadır. Fatura varsa sorun olmaz.

15 Nisan 2014 - 13:26:21

form
yeşil kahve yenirmi pişirme imkanı olmayan yiyebilirmi ben yenildiğini (çiğnendiğini duydum)doğrumu

23 Şubat 2014 - 01:36:03

Asuman Demir
1 haftadır kullanıyorum. tadı kokusu harika normal kahveden çok daha güzel. Zayıflatma olarak da öncelikle iştah kesiyor ve tok tutuyor. Metabolizmayı da hızlandırıyor. Gerçekten harika bundan sonra normal kahve içmek yok :)

23 Şubat 2014 - 11:09:29

Burcu
yeşil kahve ile zayıflamak gerçekten çok kolaymış. 2 kutu almıştım yeni bitti ve tam 9 kilo verdim. Biraz diyetle sporla destekleseydim en az 10 kilo verirdim. yeşil kahve gerçekten zayıflatıyor...

05 Nisan 2014 - 17:56:48

eecemm
slm bende kullanmak istiyorum ama ne bileyim inanamıyorum gerçek mi diye yoksa diğer ürünler gibi yalan mı diye düşünüyorum bana yardımcı olun lütfen şimdiden teşekkürler

23 Şubat 2014 - 12:10:21

İnci
Yeşil kahve, kökboyasıgiller (Rubiaceae) familyasının Coffea cinsinden 5 metreye kadar büyüyebilen bir ağaçtır. Normal kahve gibi kavrulma işleminden geçmediği için, faydalı etkilerini kaybetmemiştir.

İçeriğindeki kafein ve klorojenik asit sayesinde, yağ yakımını hızlandırır. Bazal metabolizmayı hızlandırır. Çok yüksek antioksidan etkiye sahiptir, serbest radikallerin zararlı etkilerini önler. Enerji verir. Şeker hastalığı riskini azaltıcı etkisi vardır. Hipertansiyon üzerinde iyileştirici etkisi vardır.

Etkileri ve Kullanım Alanları:
İçeriğindeki kafein ve klorojenik asit sayesinde, yağ yakımını hızlandırır. Bazal metabolizmayı hızlandırır. Çok yüksek antioksidan etkiye sahiptir, serbest radikallerin zararlı etkilerini önler. Enerji verir. Şeker hastalığı riskini azaltıcı etkisi vardır. Hipertansiyon üzerinde iyileştirici etkisi vardıCinnamon (Tarçın)Tarçın (Cinnamomum), Defnegiller familyasından, Hindistan ve Sri Lanka orijinli bir ağaçtır. Yaprak dökmeyen, aromatik kokulu küçük bir ağaç olan tarçın, dünyanın en önemli baharatlarından ve bilinen en eski bitkilerdendir. Kullanılan kısmı, bitkinin sürgünlerinin kurutulmuş iç kabuğudur. Zengin bir lif kaynağıdır. Yüksek miktarda manganez içerir

Yeşil çaydan sonra önümüzdeki on yıl içerisinde popüleritesini hızla artıracak yeni içeceklerden birisi de yeşil kahve olacak. Besin destekleri sektöründe antioksidan ve kilo verme desteği olarak sıkca karşımıza çıkmaya başlayan yeşil kahve kapsül ve ekstrelerinden sonra Nestle de ilk yeşil kahveli “green blend” kahveyi Amerika ve Avusturalya’da piyasaya sundu.

Yeşil kahve tanelerini kavrulmadan önce öğütüp evde filtre kahve olarak hazırlamak mümkün.

Antioksidan polifenollerce zengin yeşil taneler normal kahveye göre koku ve aroma yönünden çok daha fakir ancak lezzet şaşırtıcı derecede normal kahveye benziyor. Fincana uzandığınızda normal kahvenin sizi vuran kokusu yeşil kahvede yok. Renk daha sarı ve berrak. Bu alışılmışın dışında yeşil kahveden ilk yudumu almanızla beraber fincanı rahatca bitirebileceğinizi düşünüyorsunuz. İçimi yeşil çaydan çok çok daha kolay ve keyifli. O nedenle yeşil çaydan daha hızlı popüler olacağını düşünmek hatalı olmaz.

24 Şubat 2014 - 10:50:51

aysun
ofiste arkadaşım kullanıyor. Ben hiç içmedim ama kokusu nefis. Yan masada oturuyorum ben benim bile burnuma kokusu geliyor. Harika bir kahve üstüne bir de zayıflatıyor. Bugün yarın bende sipariş vereceğim.

25 Şubat 2014 - 16:04:33

zeliha çıldır
3 gündür içiyorum sanki yediklerim daha hızlı eriyor gibi. Bunu söylemek için belki erken ama işe yarıyor gibi

26 Şubat 2014 - 07:20:43

MGKLG
Gunaydin Ben gecen hafta siparis vermistim ama kargo sirketindeki bir yanlis anlama sebebiyle elime henuz dün gecti. Ben gecirdigim bir rahatsizlik sebebiyle tam 10 kg aldim; ( ne yaptiysam olmuyor ve ne yazik ki yemegi de ck seviyorum. Boyum 174 kg da 75 su anda. Ayrica ben geercek bir kahve bagimlisiyim.Kokusuna bir sey diyemiyecegim ama tadi bence bir harika. Bugun az evvel basladim.ekimden geldigince spor ve dietle desteklemeye calisacagim. Niye mi bu kadar detay yaziyorum.Gercek bilgi olsun diye.yalanla abartiyla kanmayin diye.Bana kolay gelsin ;)

27 Şubat 2014 - 00:44:12

Mualla
Mehmet Öz boşuna önermemiş işe yarıyordur kesin. Bende denemek istiyorum.

04 Mart 2014 - 11:39:18

sinem
ben aldım kullanıyorum nescafe gibi içiliyor. Tadı gayet güzel ben çok beğendim. Zayıflamak için gerçekten güzel bir formül

05 Mart 2014 - 11:50:42

Mustafa
yeşil kahve ile zayıflayanların yorumlarını okuyorum kaç tane site gezdim hemen hemen hepsi olumlu yorumlar. Bende sipariş vereceğim bu gidişle :)

05 Mart 2014 - 12:27:32

aslı
yeşil kahve nasıl içilir? bu konuda bana bilgi verebilir misiniz? Normal kahve gibi mi içiyoruz

15 Mart 2014 - 13:04:57

Nurhan
normal sıcak suda pişirip içebilirsiniz...

15 Mart 2014 - 12:55:58

Gülbeyaz Akkaş
yeşil kahve aldım kargo yeni geldi. internette kimisi sıcak suda nescafe gibi iç diyor kimisi türk kahvesi gibi pişir diyor hangisine inanacağımı şaşırdım. Bir bilen yardımcı olsun yeşil kahve nasıl pişilir. lütfen yardım edin.

15 Mart 2014 - 13:07:39

zafer
haberi okumadınız mı zaten yazıyor orda nasıl kullanılacağı.

24 Nisan 2014 - 07:25:46

Selda
Yeşil kahve aç karnına mı içilir yoksa tok karnına mı?

05 Mayıs 2014 - 19:29:54

merve
cok güzel bir formül

23 Mayıs 2014 - 19:44:29

gökçe
arkadaşlar bnde kullanmak istiyorum önceden kullananlar ve faydasını görenler lütfen cevaplasın hangi siteden aldınız ve aktardan aldığımız olur mu

31 Mayıs 2014 - 01:29:14

asude
svetol yeşil kahve ile ilgili bilgi almak istiyorum. Yeşil kahve kullananlar genelde 3-5 kilo vermişler. Kullanıma göre değişiyor demekki. Haliyle biraz boğazımızı tutarsak daha iyi sonuç alırız. Peki bu yeşil kahveyi nerden nasıl temin edebiliriz?

15 Haziran 2014 - 15:05:45

Maria
1 haftaya yakın bir süredir yeşil kahveyi kullanmaktayım her gün 2 bardak içiyorum. Sindirimi hızlandırmaya yardımcı olduğunu farkettim şimdiye kadar.

18 Temmuz 2014 - 14:47:30

göksel
yeşil kahve içen var mı arkadaşlar, benim zayıflamak gibi bir derdim yok sadece denemek istiyorum. O kadar duyduk 1 fırt içelim demi :)

05 Ağustos 2014 - 11:55:39

haLime
Arkadaşlar yeşil kahve gerçekten zayıflatıyor size söyle anlatım sabah kahvaltımdan önce bir fincan içiyorum yanında su ile beraber yarım saat sonra kahvaltımı yapıyorum zaten iştahım kesilmiş oluyo çok az yiyebiliyorum sabah 9 da kahvaltımı yapınca saat 1 de öğle yemeğim var bu aralıkta melisa aromalı yeşilçay ve yanında form ürünlerinden ve kuru kayısı ceviz gibi şeyler yiyorum, beynimi kandırıyorum az ama sık yiyerek aksi halde beyin yemek gelmediğini düşünerek yağları depoluyor. öğle yemeğimden sonra akşam 7 de akşam yemeğim var bu aralıktada aparatif ara öğün atıştırıyorum sade sütsüz şekersiz neskafe içiyorum günde 1 tane neskafe metabolizmayı hızlandırır.akşam yemeğimden yarım saat öncede yeşil kahve yapıp içiyorum sonra yemeğimi yiyorum saat 9 gibi yemekten 2 saat sonra falan açıyorum netten agzersizleri tv karşısında hocalar ne yapıyosa aynısını yapıyorum.size şunu söylemeliyim ki günde 6 öğün yiyorum ve sadece 15 günde 3,5 kilo verdim isteyin yeterki başaramıcağnız hiç bişey yoktur şuan 58 kiloyum 55 e kadar devam :))))) AMA GÜNDE YAKLAŞIK 2,5 3 LİTRE SU TÜKETİN ASİTLİ İÇECEKLERDEN UZAK DURUN LIGHT AYRAN TERCİH EDİN MESELA :)
  1. POPÜLER
  2. GÜNCEL